越境ECを始めるなら
“Air Trade”
弊社スタッフがまるで御社の一員のように新規出店の手続きや運営をサポート。
日本語が話せるスタッフがいなくても簡単に新規店舗をオープンできます!
新規出店、販路拡大などのECサービスを代行
当社は日本最大級のECサイト「楽天市場」と「Yahoo! JAPAN ショッピング」の公式パートナーです。 ヨーロッパ、アメリカ、オセアニア、韓国など、多くの国で多くの企業がAir Tradeサービスを利用しています、

サービス提供の流れ

サービス概要とメニュー


Onboarding Process for EC malls


Store Account Setup & Launch Process:
●Rakuten Ichiba
●Overseas Companies
●CMR
Week 1-4

- Define Requirements, Share Business Goals & Relevant Certifications
- DUNS Report Application (Excluding Processing Time)
- Confirm Service Details
- Sign Contract
- Initial Fee Notification & Payment (Excluding Payment Processing Time)
Week 5

- Initiate Store Setup Process
- Verify Store Account Application Documents
- Submit Store Account Opening Application
Week 6-7

- Notify Application Results (Approved / Rejected)
- Activate Store Account (Upon Approval)
Week 8-11

- Store Design & Setup
- Complete System Configuration
- Open Rakuten Bank Account
- Support for Required Audits & Reviews
- Submit & Confirm Store Opening Application
OPEN

- Store Opening Application Approved
- Start Daily Operational Communication (Kintone, Teams, WeChat)
Case Studies
Start Your Japan Cross-Border E-Commerce Journey
Currency: JPY
| 新規販売者(代理人名義で入店) | |
|---|---|
| 販売口座開設 | 10万円から |
| 店舗制作 | |
| 商品ページ制作 | |
| 販売促進支援 | |
| 注文処理 | |
| カスタマーサービス | |
| 販売アカウント管理 | |
| コンプライアンス確認 | |
| レポート作成 | |
| 返品処理 | |


